Home » Aktualności » ZAWIADOMIENIE O WSTRZYMANIU BIEGU TERMINÓW ZAŁATWIANIA SPRAW ADMINISTRCYJNYCH W OKRSIE OBOWIĄZYWANIA STANU EPIDEMII OGŁOSZONEGO Z POWODU COVID-19

ZAWIADOMIENIE O WSTRZYMANIU BIEGU TERMINÓW ZAŁATWIANIA SPRAW ADMINISTRCYJNYCH W OKRSIE OBOWIĄZYWANIA STANU EPIDEMII OGŁOSZONEGO Z POWODU COVID-19

Dyrektor Zespołu Szkół Handlowych im. Bohaterów Poznańskiego Czerwca ’56 w Poznaniu zawiadamia, że działając na podstawie art. 15zzzzzn1. ustawy z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (t.j. Dz. U. z  2020r., poz. 1842 ze zmianami), wstrzymuje bieg terminów załatwiania spraw administracyjnych, wymagających przesłuchania stron, na okres od dnia 15 lutego 2021r. do dnia 28 lutego 2021r.